PANDUAN, KISAH & TIPS MELANCONG

Friday 6 December 2013

Set Aktiviti Untuk Bayi



25 oktober lalu sempena umur fira yg ke 6 bulan saya hadiahkan set aktiviti utk bayi berumur 6 -12 bulan. Sebenarnya semuanya kebetulan tatkala saya melayari internet utk melihat-lihat seminar parenting yg akan di adakan pada waktu terdekat.

Saya fikir knp tidak saya memilikinya kerana saya mempunyai bayi berusia 6 bulan & sbg surirumah sepenuhmasa sudah tentulah saya mempunyai banyak masa utk melakukan aktiviti tersebut bersama bayi saya. Pada pandangan saya tak kiralah surirumah atau ibubapa bekerjaya sekalipun yg mempunyai bayi seharusnya memiliki set buku ini kerana kebanyakan aktiviti adalah mudah dan tidak memerlukan kos yg tinggi utk berinteraksi & menajamkan minda anak2 yg di asah sejak bayi.

Sehari selepas menerima set buku ini, saya terus  memulakan aktiviti utk bayi saya. Lihat fira yg kelihatan teruja melihat buku2nya. :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...